
Esitleme uut põlvkonda: TURBO Levo 4.
Esitleme uut põlvkonda: TURBO Levo 4.
Meenutuseks:
* Levo GEN 1 – esitleti 2015. Ratas põhines suuresti Stumpjumper’i ehk trail bike’i ideel, olles 27,5“ ratastega, amordikäigud 135mm taga ning 140mm ees;
* Levo GEN 2 – esitleti 2018. Täiesti uus raam, 29“ jooksud, aku suurenes 700wh’ni;
* Levo GEN 3 – esitleti 2021. Jällegi uus, seekord juba muudetava geomeetriaga raam, mõjutustega Stumpjumper EVO’st ehk nn mullet (taga 27,5“, ees 29“), uus ekraan, uus TCU (ehk aju). Gen 3 oli ja on tänaseni üks kõrgeimalt hinnatud e-MTB rattaid.
Uue Levo GEN 4 – olulisimad märksõnad:
- amordikäik - 150mm travel taga, 160mm travel ees. Amordid on täiesti uued, progresseeruvad et vältida „bottom out’i“ (Specialized GENIE). Kui on soovi, siis esimene amort on vahetatav 180mm käiguga amordi vastu (raam on vastavalt disainitud);
- uus raam, saadaval 5 erinevat suurust. Erinevad geomeetria muutmise võimalused kõikidel raamidel;
- uus mootor (ilma sisemise rihmata – vaikne!). 111nm väändemoment + 700w peak power (S-Works). 101nm ja 666w vastavalt kõikidel teistel mudelitel;
- kõik mudelid tulevad uue 840Wh akuga. Võimalik lisada Range Extender (280Wh);
- eraldi on saadaval väiksem aku 600Wh (kui soovid, et ratas oleks kergem). Aga standardis on kaasas suurem aku. Nn "Range Anxiety" pole teema;
- NB! Sõita saab ka ainult Range Extenderiga ning ilma põhiakuta!
- väga lihtsasti muudetav, aga väga täpselt ja „õrnalt“ tunnetatav „assistance“, mida pakub mootor (MicroTune). Täpselt saad reguleerida, kui palju on vaja abi nö lihtsalt vändates, aga kui vajutad tugevamalt – kui palju abi mootor lisab. Seda kõike on võimalik nn „millimeetri kaupa“ muuta. Võimalik valida ka Auto-mode.
- SWAT storage raamis ehk kaasa saad võtta vajaliku ja peita raami sisse;
- turvalisus: saad lukustada oma ratta distantsilt + olemas on Apple’i „Find My“ (nagu find your phone) funktsioon standardis;
- kõik versioonid (Comp, Expert, Pro ja S-Works) on karbonraamiga. Hinnad algavad 7999’st eurost.
Levo on olnud alates loomisest teerajaja e-MTB segmendis ja on seda endiselt. Nüüd uuel tasemel.
Kõik lisaküsimused on oodatud!